2014年9月8日 星期一

三年級必背句型 3rd Grade Sentences

這是我的兔子
This is my rabbit.
那是你的狗嗎?
Is that your dog?
抱起那隻貓
Pick up the cat.
看那隻烏龜
Look at that turtle.
不要擔心,是我的狗
Don’t worry. It’s my dog.
這是隻蝴蝶嗎?
Is this a butterfly?
聽,那是什麼?
Listen. What is it?
聽那隻青蛙
Listen to the frog.
這是什麼?
What’s this?
那是一隻魚
That is a fish.
踏你的腳
Stomp your feet.
跟我擊掌
Give me five.
你好嗎?
How are you?
我很好
I’m great.
那你呢?
How about you?
你害怕了嗎?
Are you scared?
我很生氣
I’m mad.
站起來
Stand up.
合上你的書
Close your book.
把你的鉛筆放好
Put away your pencil.
去你的書桌
Go to your desk.
坐下
Sit down.
打開門
Open the door.
畫一條線
Draw a line.

沒有留言:

張貼留言